Saturday, October 29, 2011

Untuk Girlfriends (kawan2 perempuan) saya :)



Khas untuk girlfriends(kawan2 perempuan) saya. Saya sayang awak semua! 
*Sila terharu :p

Saya tak nak tulis nama sorang2, saya takut kalau saya tulis nanti ada yang tertinggal. Siapa rasa dia kawan saya, ini untuk ANDA. Perkenalan pertama, yang entah berputik dari mana tak mampu saya nak ingat secara detail. Yang pasti, mengenali anda semu adalah satu anugerah dari Allah! Siapa kita tanpa kawan, kerana kita tak mampu lihat kelemahan kita sendiri. Saya minta maaf atas semua salah laku saya terhadap awak semua. Saya tidak sedar, atau mungkin sekali separuh sedar, atau mungkin sekali sedar tetapi sengaja melakukannya. I'm sorry? 

*sila terharu sekali lagi :p Ambil tisu, lap peluh :p

wassalam
NSA95

No comments:

Post a Comment