Wednesday, November 16, 2011

Hari-hari terakhir di IBS?

Photobucket

Gift of a friend :)

Hari ini, hari rabu. Esok, Khamis. Mengikut apa yang ustazah Salmah kata, hari Khamis semua pelajar akan ditempatkan di kelas tahun depan. Tingkatan 2 pergi kelas tingkatan 3. Tingkatan 4 pergi kelas tingkatan LIMA! *tak nakk! Saya masih nak duduk dalam 4 IBNU SINA! Hati berat nak tinggalkan kelas tu. :) Boleh tak kalau tak streaming kelass? Saya tak nak IBS, tapi saya nak bersama kawan-kawan IBS saya. Mana taknya.. kelas IBS tu jauhh nun hujung dunia, terasing dari kelas lainn. Memang kawan-kawan yang dalam kelas tu jela dihadapnya tiap-tiap hari. Kami sama-sama tak puas hati sebab tercampak masuk IBS. Tapi, lama-lama kami okey, cuma sesekali ada rasa kesal. Kami sama-sama menghadap macam-macam orang kata tentang IBS. Mestilah saya sayang IBS sangat2! Saya bukan cakap tentang kelas first ke last ke second ke apa. Saya cuma cakap tentang IBS. Saya sayang IBS bukan sebab IBS kelas first*tak de maknanyaa.~ Saya sayang IBS, sebab IBS :) Saya akan rindu IBS. Saya akan rindu masa kita semua sungguh2 buat drama gulp&gasp. 



Biarlah anda nak kata saya lebih-lebih ke apa ke, ini belog saya. Suka hati saya nak tulis apa. Yang pasti saya akan rinduu :) semua ni tak de siaran ulangan, kann? 

selamat tinggal IBS.
ALL THE BEST SPM 2012 :)

wassalam, 
cik Arkitekk :)


1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete