Friday, November 18, 2011

*senyumm :)

Photobucket


Hari ini, tak pergi sekolah. Insya Allah dalam pukul 10.00 akan gerak pergi rumah ayuni, bersama dua sahabat saya yang sangat comell! Baiti & Amirah. Nak ready untuk jamuan kelas dan menyambut kedatangan pelajar2 lain. :) Doakan semuanya lancar, ya.. :) 

Hari ini, hari terakhir sekolah. *hanya mampu tersenyum. Sekali lagi, saya akan rindu segalanya. Semua yang saya lalui pada tahun ini, bersama kawan IBS saya :) Saya sayang semua kawan saya. Tak kiralah mereka IBS ke apa ke. Saya sayang kawan saya. Cuma, kenangan IBS tu lekat di kepala, dan macam susah nak lepaskan buat masa ini, sebab tahun depan belum tentu dapat kelas yang sama spesies macam IBS. Semua perlu ambil masa kann.? Mana ada baby keluar-keluar terus boleh kenal dunia. Slow-slow, kann? :)

Semoga ukhuwwah ini diberkati Ilahi :) Amin.


:)
wassalam,
cik Arkitekk 

No comments:

Post a Comment