Tuesday, December 6, 2011

Hey, Awakk! Untuk Awakk :)

Photobucket

Bismillahirrahmanirrahim..

Tiba-tiba saja rindu dengan kawan-kawan. Mungkin sebabt terbawa-bawa mood SINERGI. Novel Hilal Ashraf yang menjadikan persahabatan berpaksikan iman sebagai topik utamanya!

Dan, ini untuk awakk.. sahabat saya?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Uhibbuki fillah. Saya sayang kamu kerana Allah. Saya cinta kamu kerana Allah, insya Allah. Terima kasih kerana menjadi sahabat saya, kawan saya, teman saya. Terima kasih! Semoga ukhuwwah ini terpelihara dari sifat-sifat keji yan merosakkan, semoga persahabatan ini bertujuan untuk meraih redhaNya semata-mata tanpa bermatlamatkan hal dunia secara mutlak. Semoga ukhuwwah ini terjalin kerana keimanan. Keimanan mendorong kita mencintai saudara kita, tanpa kenal asal-usul dan warna kulit. Semoga ukhuwwah ini terus kukuh, meskipun suatu ketika nanti kita akan berjauhan. Ukhuwwah kita tidak dinilai dari sebanyak mana pertemuan antara kita.

.
.
.
.


Ya Allah, yang Membolak-balikkan hati. Teguhkanlah hati kami di atas jalanMu. Kuatkan hati kami mendepani ujianMu. Tabahkan diri kami melalui setiap perjalanan dala kehidupan ini. Hadirkan kesyukuran di hati kami saat berdepan dengan nikmatMu.

 Ya Allah, yang menguasai langit dan bumi, satukanlah hati kami di bawah lembayung rahmatMu. Satukan hati kami untuk sentiasa taat dengan syariat Mu. Satukan hati kami untuk menggapai redhaMu. Satukan hati kami di bawah naungan cintaMu.




Itu saja dari saya, untuk awakk. Girlfriends saya. SEMUA!




(Pada hari kiamat kelak) orang yang bersahabat saling bermusuhan di antara satu sama lain, kecuali orang-orang yang bertaqwa." (al-Zukhruf:67)

saya sayang kamu! :)

Uhibbuki fillah :)


wassalam,
KAKK*
*kawan saya panggil saya kakk~ :)

1 comment: