Wednesday, December 28, 2011

Yelah, kena tag.. ^^

Photobucket

Bismillahirrahmanirrahim,.

Saya telah di-tag oleh tiga orang budak manis nih. BaitiFauzi, AyuniKhalik dan JehaadaIbrahim. (*itu je kott). Fine, saya akur juga. Sebab tiga orang budak ni sweet sangatt.. (*apa kaitan, hehh?)

Di sini ade beberapa soalan wajib jawab utk tuan punyer blog
[1] warna favourite and why?
[2] perangai orang yang paling anda menyampah sekali. explain skit
[3] benda yang anda teringin nak buat tapi blom kesampaian
[4] makanan yang anda rasa pelik
[5] favourite quote
[6] situasi di mana anda teringin nak terjun dari pokok tauge bangunan klcc
[7] anda skema atau jenis yang suka rebel?
[8] asal perempuan suka gossip eh?
[9] kalau ada time machine, anda teringin hidup di zaman mana?
[10] 3 benda wajib bawak kalau keluar jalan2
[11] anda rasa pelik bila...
[12] binatang yang anda rasa comel/hensem
[13] ada bebelan ikhlas buat pakcik/makcik yang gatal2 tag anda?
# sila jawab soalan-soalan yang x berapa maut di atas
# lepas tu,anda dikehendaki tag kawan2 anda yang ada blog dengan meletakkan link mereka di bawah

1. Warna favourite, putih & hijau. Ehh! tiada kaitan dengan apa-apa organisasi. Putih itu bersih, hijau itu semulajadi. :)

2. Mungkin seseorang yang ego dan berkeras bahawa pendapat dia saja yang betul. Saya sangatlah tak boleh berhadapan dengan orang macam ni. Saya akan menangis , seriusly.. ^^

3. Pergi tanah suci. Melawat makam nabi. Study kat jordan! ohh~

4. Sushi. Sedap ke? Tak pernah makann..

5. Ada dua, 

"..Ingatlah, hanya dengan mengingati Allah hati menjadi tenteram." 
(Surah al-Ra`d:28)

"Sesungguhnya, solatku, ibadahku, hidupku, dan matiku hanyalah untuk Allah, Rabb sekalian alam.."
(surah al-an'am : 162)

6. tak ada kot.. Tak mahu. Bunuh diri berdosa.

7. Saya skema? Ntah. Memberontak tu, adalah jugaa..

8. Tak tahuu. Sebab tak tahu balasan orang yang mengumpat kott, nauzubillah. 

9. Nak pergi zaman kegemilangan islam. Nak sangatt. Tapi, adakah diri ini termasuk dengan mereka yang soleh, kalaupun diri ini hidup pada zaman tu.. ya Allah, tempatkanlah aku bersama orang yang Engkau redhai. :)

10. Iman, Islam dan akhlak. InsyaAllah. :)

11. Ada orang yang suka cari pasal dengan orang baik-baik. Kenapa eeyk? 

12. Kucing! 

13. Mak cik-mak cik yang comel, terima kasih tag saya.. :) Anda memang comel. Letih tahu, perah otakk. (soalan mengalahkan kuiz physics, ohh!) Saya sayang awak. Seriusly.. ^^ Uhibbukifillah, Ayu :) Uhibbukifillah, Jedda. Uhibbukifillah, Baiti comel. ^^ InsyaAllah.

Saya mahu tag adik saya, ShafieSaiful

wassalam,
cik arkitek.

No comments:

Post a Comment