Saturday, January 15, 2011

Saya akan rindu awak :)


Assalamualaikum..

Sudah lebih kurang dua minggu saya melalui sesi 2011.
Alhamdulillah, masih diberi kekuatan olehnya, untuk melalui hari-hari semalam, juga hari ini dan insya ALLAH hari esok juga.. Amin.

*****
Liyana Malek.
saya akan rindu awak!
Jangan lupa saya, ya!
Kita kawan, kan?

Di mana pun awak berada, saya yakin awak mampu untuk berjaya.
Kejayaan itu bukan kerana apa yang diusahakan oleh orang lain untuk kita, tapi apa yang kita usahakan untuknya.
Awak jaga diri baik-baik, ya :)
cho :)
tak sempat nak jumpa hari jumaat tu.

**********
Sebiru hari ini-edcoustic
Sebiru hari ini
birunya bagai langit terang benderang
sebiru hari kita
bersama disini
seindah hari ini
indahnya bak permadani taman syurga
seindah hati kita
walau kita kan berpisah

bukankah hati kita telah lama menyatu
dalam tali kisah persahabatan illahi
pegang erat tangan kita terakhir kalinya
hapus air mata meski kita kan terpisah
slamat jalan teman
tetaplah berjuang semoga kita bertemu kembali
kenang masa indah kita
sebiru hari ini

wassalam,
anaqi.norsyafiqahsaifulanuar:)

1 comment:

  1. kak, terima kasih banyak banyak. aku akan rindu kau jugaaa ;)

    ReplyDelete